Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2016

Όμορφη δύναμη

 

 Όμορφη δύναμη


Είναι βαρύς ο στυλός όταν γράφεις για τον έρωτα.
Δεν είναι;
Ίσως είναι και ασήκωτος.

Όσες φορές έχω προσπαθήσει,
δεν βρίσκω τις λέξεις.
Είναι λες και δεν μπορώ.

Βασικά δεν μπορώ.
Δεν μπορώ να γράψω αυτά που σκέφτομαι,
γιατί δεν είναι πάντα λέξεις.

Είναι συναισθήματα, βαθιά,
 μέσα στην καρδιά και στο μυαλό μου.
Μα να, ούτε να τα περιγράψω δεν μπορώ,
πόσο μάλλον να τα πω, και να τα δηλώσω.

Είναι όμορφο.
Αυτό που ζω, όπως και αν λέγεται,
είναι όμορφο.Πολύ.

Μερικές φορές νιώθω αδύναμη,
μα κι όμως, πάντα είμαι δυνατή.
Αγαπώ,κι αυτό τα αλλάζει όλα.

Μερικές φορες φοβάμαι,
μα όταν του μιλώ,με επαναφέρει.
Με αγαπά, το ξέρω.
Το βλέπω, το ζω, το ακόυω.
Το αισθάνομαι.
Το καταλαβαίνω.

Όταν αγαπάς, αγαπάς,
εγώ αυτό ξέρω.
Και είναι που χαίρομαι τόσο πολύ,
που μου το έμαθε ξανά κάποιος.

Κάποιος πολύ όμορφος,
και πολύ ωραίος,
που αγαπά όλον τον κόσμο.

Πράγματι, αγαπά όλον τον κόσμο,
γιατί όταν αγαπάς, αγαπάς,
χωρίς όρια, και δίχως τέλος.
Αγαπάς.

«Όμορφη δύναμη», Αμάλθεια, 11-01-2016

https://www.youtube.com/watch?v=1p0pe-1_xUk


Όλα τα παράθυρα του κόσμου κρύβουν έναν άλλον κόσμο,
μια μαγεία ... Μπορείς να την δεις;



2 σχόλια:

  1. Είναι ωραία η αγάπη... είναι τόσο μοναδικός ο έρωτας. Σου εύχομαι να τον ζήσεις χωρίς όρια και πρέπει..
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι τώρα στις γιορτές έλεγαν «υγεία πάνω απο όλα» και πράγματι αυτή η είναι μια όμορφη ευχή, καθώς η ίδια η υγεία είναι πολύ σημαντική για τον άνθρωπο.
      Μα κάθε φορά, κάθε φορά που το άκουγα, έλεγα από μέσα μου «αγάπη πάνω απο όλα», γιατί δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα ήταν ένας άνθρωπος υγιής μεν, δίχως αγάπη μέσα και γύρω του δε.
      Όμορφη συννεφιασμένη μέρα σήμερα, γεμάτη αγάπη!!

      Διαγραφή